marți, 6 octombrie 2009

Ce-ar fi dacă?

Ieri am minţit. Spuneam că vor fi două postări, însă nu m-am gândit că aş putea fi atât de obosită încât să nu mai pot scrie şi cel de-al doilea lucru la care m-am gandit. Eu vroiam ca cea de-a doua postare să fie o leapsa, din nou furata (sau oarecum furata), care mi-a placut mie destul de mult, aşa că o voi face astăzi.

Aldin1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Carţile care m-au marcat pe mine cel mai mult şi care m-au făcut să-mi doresc să trăiesc acolo, sunt cărţile pe care le-am citit în copilărie. Mai apoi am devenit umpic mai realistă şi, deşi nu pot nega că mi-ar plăcea să schimb lumea aceasta cu multe din lumile ficţionale pe care le-am cunoscut, la o astfel de întrebare nu mă pot abţine din a numi cărţile citite atunci. Deci, dacă mă întrebi în ce carte aş vrea să trăiesc, voi răspunde, fără ezitare Harry Potter sau Cireşarii. Cred ca sunt printre primele lumi cu care am facut cunoştinţă, iar din cauza asta mi s-au părut fantastice. Dacă vorbim de film... probabil că aş alege Stăpânul Inelolor. Îmi plac foarte mult chestile ce ţin de domeniul fantasticului şi mi-aş fii dorit ca viiaţa mea să fie asemănătoare cu un basm, însă fără tentele roz ale acestuia, căci de prea multă bucurie uiţi că trăieşti. Un cântec mi-ar fi mai greu de ales... Poate Shades of eternity a lui Luca Turilli.

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele, care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Ca nume de fete mi-au plăcut mereu Maria, Alissya, Monica, Diana sau Jessica. Numele meu preferat de băiat este Victor. Însă nu ştiu dacă mi-aş dori să mă cheme pe mine aşa, sau dacă aş prefera să-mi botez copilul cu unul dintre aceste nume. M-am obişnuit cu numele meu şi simt că îmi aparţine.

3. În ce ţară ai vrea să locuieşti pentru un an şi de ce?
Pentru un an m-aş duce cam pe oriunde. Îmi place să călătoresc şi-mi doresc să acumulez cât mai multe informaţii de viaţă. Însă mi-aş dori să mă mut permanent în Italia sau în Franţa. Clima e plăcută, limba relativ uşoară, iar oraşele superbe.

4. Care este visul cel mai neobişnuit pe care l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Visele... cam toate au fost neobişnuite. De fapt, nici nu le-aş face o astfel de clasificare. Eu obişnuiesc să le împart în frumoase, urâte sau nicicum. Şi mi-e foarte greu să mă gândesc acum la ce îmi amintesc.

5. Povesteşte o zi din viaţa ta, imaginându-ţi că eşti un animal!
Să zicem că sunt o pisicuţă. Una mică de tot. Aşa că nu am altă treabă decat sa ma joc toată ziua şi să mă las mângâiată de oamenii ce mă iubesc, cu speranţa că prin asta îi pot ajuta să scape de necazuri, stres sau griji. Desigur, mai beau nişte lăptic, mai cucăi umpic la soare, iar noaptea îmi antrenez simţul care mă ajută la vânat.

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi acea persoană şi de ce ai ales-o?
Mi-ar plăcea să fiu pentru un timp Luca Turilli, chiar daca astăzi nu-l mai idolatrizez aşa cum o făceam odată. Oricum, cred că experienţa de a fi în pielea unui star rock e unică. Plus că astfel aş avea ocazia să-l cunosc mai bine pe el şi să-i înţeleg mai clar mesajul.

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
La început aş fi speriată, aşa că aş încerca să mă clmez şi să descopăr ce s-a întâmplat cu ceilalţi.

Niciun comentariu: