duminică, 4 octombrie 2009

minerale - elemente native

Va place geologia? Mie imi place foarte mult, insa acest lucru nu ma opreste sa spun: "e grea". Desigur, asta nu face decat sa ma faca sa-mi doresc si mai tare sa o cunosc, sa-i descopar tainele, sa stiu totul despre ea. Nu-mi pot imagina nimic mai interesant decat ca data viitoare cand ma voi duce la munte sa privesc pietrele si sa le recunosc eu singura, sa zic: "uite, aceasta este acest timp de roca, iar cealalta un alt tip". Sa stiu ce semnificatie are faptul ca intr-un loc se afla o roca sedimentara, sau metamorfica sau magmatica. Sa vad o roca, iar aceasta sa-mi dezvaluiasca secretele trecutului si ale modului de formare a respectiviei formatiuni.

Dar de ce va zic eu asta? Ei bine, pentru ca la geologie am de invatat, printre altele, si noua pagini ce contin mineralele cel mai des intalnite in natura. Nu-mi fac probleme, am hotarat ca voi invata o pagina pe saptamana, ceea ce ar trebui sa fie reltiv ok. Motivul pentru care scriu aceasta postare este pentru a pune poze cu mineralele de pe prima pagina. O fac mai mult pentru mine decat pentru voi (da, azi sunt egoista), caci m-am gandit ca m-ar putea ajuta la invatat, insa, in acelasi timp, va voi lasa si pe voi sa va bucurati de frumusetea formelor acestor minerale, caci ele sunt superbe.

aur

argint

cupru

grafit

diamant

sulf

Cred ca ma voi opri aici, desi aveam de gand sa va pun poze cu mai multe pietre, insa abea acum am realizat cat sunt de multe, asa ca veti mai avea si in alta zi cateva monstre. Vreau doar sa va mai zic ca acestea intra in categoria elementelor native, caci sunt formate dintr-un singur element chimic (aur, argint, cupru, carbon sau sul

Niciun comentariu: