duminică, 22 mai 2011

Antrenament TSA la schela

V-am povestit despre excursia mea la Pojejena, insa eu de acolo m-am intor vineri, iar ieri s-a mai petrecut un lucru in viata mea, un lucru din cauza caruia nu v-am spus inca de ieri despre modul in care mi-am petrecut eu saptamana libera. Acesta este antrenamentul TSA la schela.

Da, sunt sigura ca n-ati prea inteles despre ce este vorba, dar nu va speriati, am sa va explic. TSA este prescurtarea de la tehnici speoplogice alpine. Iar in cazul in care inca nu ati priceput despre ce este vorba (desi sunt sigura ca acum intuiti cu totii), am sa va explic practic ce am facut: am invatat sa ne urcam si sa coboram pe coarda. 

Stiiti deja ca m-am inscris la un curs de speologie, aceste antrenamente avand loc in cadrul acestui curs. Locul in care au avut ele loc a fost in Timisoara, pe strada Muresului, unde este amplasata o schela destul de mare. De aceasta schela au fost legate corziile pe care noi urma sa practcam pentru prima oara urcatul si coboratul. V-as explica mai pe larg cum se fac aceste lucruri, insa ar necesita mult prea multe explicati anterioare pentru ca o persoana ce nu a mai auzit vreodata de treaba aceasta sa priceapa, iar cei care au auzit... presupun ca au cel putin o mica idee. Pentru nestiutori, voi spune, insa, ca acesta este singurul mod in care poate fi parcurs un aven.

Nu spun mai multe despre asta, pentru ca, sincera sa fiu, nu prea stiu ce as mai putea spune. Daca mai aveti intrebari sunteti bineveniti sa mi le adresati, iar eu voi incerca sa va raspund cat mai clar la ele. Mai mult vroiam sa consemnez faptul ca acest eveniment a avut loc in viata mea si ca mi-a placut.

Niciun comentariu: