luni, 1 august 2011

In cautarea unui loc de munca...

Cine ar fi crezut ca gasirea primului job reprezinta un lucru atat de dificil? Sa raspund la aceasta intrebare cu "eu"? Caci da, nu m-asteptam sa fie de loc usor... Insa nici chiar asa de dificil pe cat s-a dovedit a fii acest lucru. Fara experienta e cam greu sa te angajezi, si am observat ca foarte multi angajatori dau inapoi in momentul in care observa ca sunt studenta. Si nu prea inteleg de ce, caci e adevarat ca vreau sa-mi continui facultatea, insa sunt anumite joburi care mi-ar permite sa fac acest lucru. Sunt anul 3, nu mai e nevoie chiar de prezenta zilnica, profesori ma vad cu ochi buni, astfel incat pot aranja cu ei. Nu inteleg de ce trebuie sa fiu refuzata doar din simpul motiv ca sunt studenta? Si asta se intampla in locuri in care nu e nevoie de studi superioare. Macar intrebati-ma si pe mine daca sunt dispusa sa lucrez un anumit tip de program, iar atunci eu pot sa zic da sau nu.

In fine, nu astea sunt lucrurile pe care vroiam sa vi le povestesc. Vroiam sa va spun doar ca sunt in cautarea unui loc de munca. Daca e un job part-time, sau ceva sezonier, ar fi perfect, insa, cum spuneam, sunt dispusa sa accept chiar si ceva ce-mi va incarca programul umpic mai mult. Pot sa ma descurc. Pana acum mi-am pus CV-ul in 12 locuri, si nu am primit niciun telefon (nici macar de acolo unde anuntul spunea clar ca angajeaza fara experienta). Asa ca, daca cineva stie vreo oferta si este dragut/a sa mi-o comunice, ii voi fi recunoscatoare. Nu ma intereseaza foarte tare domeniul in care lucrez, mi-ar placea un loc in care sa pot comunica cu oamenii, insa si o slujba la birou, un post de secretara sau mai stiu eu ce ar fi bine. Vreau doar sa lucrez ceva, sa castig experienta. Si, desigur, ceva bani in plus, care-mi vor conferi dreptul la o vacanta in iarna.

Niciun comentariu: