sâmbătă, 10 septembrie 2011

As prefera sa fiu o pereche de chiloti...

Uitandu-ma pe net dupa ceva inspiratie pentru un articol pe blog, am dat peste urmatoarea intrebare "Ce ai prefera sa fii, o pereche de chiloti sau o pereche de ciorapi?" si mi-am zis ca este un subiect despre care as putea vorbi pe blogul meu. Este amuzant si, in plus, imi alunga plictiseala.

Deci, dupa cum spuneam si in titlul articolului, as prefera sa fiu o pereche de chiloti. Daca se poate chiloti de femeie, marimea S. Sau, o pereche de boxeri special creati pentru iubitul meu. Si da, sunt convinsa ca faptul ca am ales varianta asta nu va surprinde, nu cred ca si-ar dori cineva sa fie o pereche de ciorapi. In schimb, varianta asta e... kinky. 

Ganditi-va si voi umpic. Sa fi o pereche de ciorapi nu poate fi decat neplacut. Indiferent ce persoana te-ar avea in picioare, pana la urma tot ai ajunge sa puti, sa nu mai vrea nimeni sa-ti simta mirosul, sa te mai atinga. Si asta se va intampla indiferent cat de sexy este purtatorul tau. Pe cand o pereche de chiloti... evoca senzulitate. Cred ca orice barbat se imagineaza uneori (unii o si fac) mirosind o pereche de chiloti sexy ce tocmai i-a dezbracat de pe o femeie. Il atrage, il excita. In plus, a fi o pereche de chiloti iti confera o atingere mult mai intima decat aceea a ciorapilor. In calitate de chiloti, poti atinge cele mai intme parti ale unei persoane, acele parti care poate n-au fost aratate nimanui. In schimb ciorapii ce ating? Niste picioare, care, indiferent daca sunt sau nu sexy, sunt introduse in niste pantofi, unde ciorapii nu pot decat sa se asfixie in lipsa de aer. In calitate de chiloti te poti afla chiar sub fusta unei doamne, avand acces direct la aerul ce vine dinspre afara.

Nu stiu ce parere aveti despre ceea ce am scris eu aici, mie mi s-a parut ceva amuzant. Daca vi se pare si voua asa, m-ar intresa sa aud si parerea voastra. Ce ati prefera sa fiti? O pereche de chiloti sau una de ciorapi?

Un comentariu:

enrique spunea...

draga teo,
mi se pare genial
ma surprinde venind de la o parte de sex opus
de unde stii ca barbatilor le place mirosul lenjeriei intime a femeilor?

eu, da, recunosc, asta deoarece am avut sora si verisoare
dar am constat ca nu la toate reprezentantele sexului frumos parfumat este secretie...
poate mai mult la fetele tinere in explozie hormonala?
acel miros este impregnat de feromomi feminini
este magnific

sa vezi intamplare: mergeam prin fata unui faimos liceu din capitala, si ce sa vezi? pe jos un chilotel din acela minuscul jumate dantela
l-am ridicat profitand ca nu erau trecatori in apropiere
parea destul de uzat
l-am dus acasa
am avut fantastica surpiza sa constat ca era impregnat cu acea explozie de feromoni, mirosul hormonal maxim
a fost o grozava experienta
dupa vreo saptamana mirosul s-a atenuat mult ..
o fi fost al unei eleve si l-a pierdut din greseala din poseta dupa o seara in care a trebuit sa se schimbe?
o contine si material seminal?.. sper ca nu
o fi al unei fete care face trotuarul si l-a pierdut accidental?
a fost interesant , foarte placut
acum inteleg acea piata de lenjerie purtata pe ebay si alte siteuri straine
sunt f f multe britanice care isi vand worn panties
unele exagereaza, sar si la 100 usd
cica sunt piese de-alea de lux
cred ca si cu swarowsky n-ar ajunge sa coste asa mult
dar multe vand la 5-10usd
n-am incercat
prea complicat