vineri, 10 iunie 2011

Priest

Filmul acesta cred ca l-am vazut acum vreo doua saptamani... Am fost la cinema ca sa-l vad in 3D, lucru care cred ca a fost benefic, caci a avut cateva efecte destul de misto. Prietenului meu i-a placut foarte mult, mi-a placut si mie, nu stiu daca la fel de mult, dar mi-a placut.

Filmul este un film cu vampiri, insa cand auziti lucrul acesta nu va ganditi la chesti de gen Twilight, sau alte filme pentru adolescente. Filmul este destul de dur, iar vampirii sunt descrisi ca niste fiinte ce nu au de loc infatisare umana. 

Filmul pleaca de la idea ca au existat dintodeauna atat oameni, cat si vampiri, iar intre acestia a existat o lupta continua. Pentru ca cei din urma sa fie invinsi, au fost creati cinci asa-numiti "preoti", care reprezentau arma cea mai puternica impotriva vampirilor, si unealta cu care, pana la urma au fost invinsi. Preotii si-au terminat misiunea, iar acum incepea sa le fie de-a treptul dificil sa traiasca printre ceilalti oameni, nefiind lasati sa-si reia vechile lor vieti. Intriga filmului este reprezentata de faptul ca fratele unuia dintre preoti este atacat de un grup de vampiri, vampiri pe care ii credea exterminati, si atac pe care biserica nu vrea sa-l recunoasca, asa ca hotaraste sa fuga pentru a-si salva nepoata. 

In multe privinte se poate spune despre acest film ca este si un fel de acuza adusa atat bisericii, cat si conducerii, care incearca sa ne faca sa ne simtim in siguranta atunci cand nu suntem doar pentru putere, care incearca sa ne faca sa credem ca locul nostru se afla acolo unde nu avem niciun viitor, atat timp cat ne indeplinim datoriile si le pastram secretele. 

Filmul e destul de interesant si merita sa-l vedeti. Eu vi-l recomand din toata inima, iar daca aveti optiunea sa-l vizionati in 3D, alege-ti-o!


Niciun comentariu: