joi, 23 iunie 2011

Un examen in spate si doar unul in fata

Da, iar am una din acele zile in care imi doresc cu disperare sa scriu ceva, si nu ma pot hotara asupra niciunui subiect. Am citit cateva postari de pe alte bloguri, m-am uitat prin arhiva mea, peste statistici, si tot nu pot sa ma hotarasc. Din contra, ideile parca mi se inmultesc. Asa ca am hotarat sa vorbesc pur si simplu despre mine. Sunt unele lucruri pe care simt nevoia sa le impartasesc cu mai multe persoane decat am facut-o pana acum si, pe de alta parte, daca nu ma lauda nimeni, de ce sa nu ma laud eu? Da, stiu, nu e un principiu bun in viata, dar se mai accepta si abateri de la regula.

Deci, ce vreau sa va spun eu despre mine? Primul lucru pe care vreau sa vi-l spun este ca, in sfarsit, termin sesiunea. Maine voi avea ultimul examen (pentru care inca n-am invatat, dar mai e timp - sunt doar 23 de pagini, iar examenul va fi grila). Nici nu va imaginati cat de relaxant mi se pare acest gand. Si, daca tot veni vorba despre maine, am sa va mai spun ca voi pleca din nou la Pojejena, la prietenul meu, pana marti. Asa ca sa nu va asteptati sa mai vedeti vreo postare de la mine in perioada asta. Da stiu, v-ati dezobisnuit deja de postarile mele zilnice de acum doi ani (am facut chiar un an intreg de pauza), asa ca nu va fi o problema pentru voi sa traiti fara postarile mele (de parca ar fi fost vreodata! Dar, na acum trebuie sa ma simt si eu importanta). 

Cu ce mai vroiam eu sa ma laud? Cu examenul de la GIS, la care am luat 10. Pentru necunoscatori, GIS vine de la Geographyc Informational Sistem sau Sisteme informationale geografice, lucru pe care eu vreau sa ma axez si pe viitor. Acum, desigur, nu e mare lucru ca am luat 10, mai ales ca nici nu a fost 10 curat, iar examenul a fost atat de usor incat ar trebui sa-mi fie rusine pentru asta, dar faptul ca am fost singura cu aceasta nota ma face sa ma simt bine... foarte bine. Ah, si sper sa iau aceeasi nota si maine. 

V-am plictisit destul sau sa mai continui? Da, am sa ma opresc, stiu ca bat campii de multa vreme, dar in momentul in care sti ca trebuie sa faci un lucru neplacut (invatatul), pare atat de relaxant sa bati campii. Partea proasta este ca nici macar n-am fost in stare sa bat campii cu atata arta incat sa fiu declarata regina aberatilor. Orice as face, nu pot sa-mi depasesc mediocritatea, in nicio directie. Dar cred ca voi detalia asta intr-o postare ulterioara, candva. Pare un subiect bun...

Niciun comentariu: