vineri, 24 iunie 2011

Femei speciale

Inca de cand am aflat de initiativa Avon de a descoperi femeile speciale din viata noastra, am inceput sa ma gandesc la cine ar putea fi acestea in viata mea. Si am sa zic de la inceput, ca sa evit confuzile care ar putea aparea pe parcurs, ca mai mult decat titlul acestei campanii nu l-am citit. Nu stiu exact la ce se asteapta ei de la aceste femei, care trebuie sa fie talentele si caracteristicile lor, insa doar acest titlu, de unul singur, mi-a dat o tema de gandire. 

Si de ce se intampla asta? Ei bine, pentru ca imi e relativ greu sa gasesc un model feminin in viata mea. In subconstientul meu exista o regula care spune mereu ceva de genul acesta: "barbatii mai buni ca tine trebuie admirati, dar cu femeile esti mereu in competitie, incearca sa le depasesti, incearca sa fi cea mai buna!". Si cu toate astea, au fost femei pe care le-am admirat, insa modelele mele in viata au fost, de obicei, imaginare. 

Totusi, daca ar fi de vorbit, despre cine as putea sa vorbesc? Prima care imi vine in minte este mama mea. Cred ca este un lucru normal, orice fata isi va aprecia mama, iar aceasta va fi femeia fata de care simtul competitiei va fi extrem de redus. Nu vreau sa vorbesc acum despre ea, caci acum singurul meu scop este de a trece in revista femeile speciale din viata mea, pentru a putea vorbi despre ele in articolele viitoare. Poate, intre timp voi citi si termenii acelei campanii si voi putea face si eu cateva nominalizari.

O alta femeie speciala din viata mea a fost profesoara de fizica. Despre ea am vorbit deja de cand am terminat liceul, cei curiosi pot sa citeasca. Trecand mai departe, ma voi opri tot asupra unei figuri din perioada liceului, si anume, profesoara de biologie. Si acum realizez cat de important este sa vorbesc despre ea, si va trebui sa fac asta cat mai curand. Nu se poate sa vorbesc doar de cea de fizica si de aceasta nu. Adevarul e ca si ea este un model. 

Tot modele voi gasi si printre profesoarele mele din generala: diriginta si profesoara de franceza. Despre ele va fi dificil de vorbit, caci nu am niciun fel de insemnari despre ceea ce au insemnat ele pentru mine la momentul acela, insa voi incerca, cand voi ajunge la acest subiect, sa vorbesc despre influenta pe care inca o exercita si acum asupra mea, si despre faptul ca mai am momente in care ma gandesc admirativ la ele.

Un model, poate ciudat, a reprezentat-o si una din colegele mele de liceu. Cateva cuvinte am spus despre ea, candva, pe blog, insa poate ca s-ar cuveni sa-i aloc un spatiu mai vast. 

Tot modele pot sa-mi gasesc si in facultate, in figura uneia sau a doua profesoare. Insa despre ele am hotarat sa nu vorbesc inaite sa termin facultatea. 

Si iata ca am reusit sa gasesc mai multe modele feminine decat m-as fi asteptat. Daca vreti sa aflati mai multe despre ele, urmariti postarile ulterioare...

Un comentariu:

Avon Space spunea...

Buna, Teodora. Ne bucuram ca aceasta campanie ti-a reamintit de femeile speciale care te-au influentat de-a lungul vietii si te invitam sa faci o nominalizare oficiala pe http://www.avon125.ro/propune.html.

Femeia pe care tu o propui poate primi toata atentia si recunoasterea pe care le merita in cadrul unei gale aniversare si in proiecte viitoare.

Asteptam cu interes propunerea ta.