joi, 9 iunie 2011

Rhapsody of fire


Ascultam pe youtube noul album al celor de la Rhapsody of Fire... iar albumul este mult mai bun decat ma asteptam. Trebuie sa marturisesc ca am fost destul de dezamagita de ultimele doua albume ale lor, asa ca nu ma asteptam la prea multe din partea acestui album, insa adevarul este ca e mult peste asteptari. Ascultandu-l, mi-am reamintit de ce am inceput sa ascult aceasta formatie, si cat de frumoasa este muzica epica, am putut sa ma las cucerita de cantecelel lor minunat construite (majoritatea). Am sa va las si pe voi sa-mi ascultati cantecele preferate.

Melodie dedicata tuturor persoanelor care s-au gandit ca viata lor nu mai are rost. Sper ca daca vreodata ma despart de prieten, melodia asta ma va putea face sa trec peste.



- really epic

Niciun comentariu: