vineri, 22 iulie 2011

Activitatile mele preferate

Stateam sa ma gandesc cam ce as putea include intr-un top 10 al activitatilor mele preferate... Desigur, ar fi imposibil sa le clasific astfel incat sa creez un top al lor, insa as putea vorbi despre 10 activitati care imi plac, pur si simplu. Pe langa ele precis mai sunt si altele, sunt doar primele care mi-au venit in minte. Iar numerotarea nu tine cont de ordinea preferintei, reprezinta doar o modalitate de a sti eu despre cate am vorbit. Deci, acestea sunt activitatile mele preferate:

1. Imi place sa citesc. Colegii mei de liceu ma vedeau adesea in timpul orelor sau in pauze cu o carte in mana. De cand am ajuns la facultate nu am mai facut lucrul acesta chiar asa de des (as putea spune ca sfera preocuparilor mele s-a largit), dar in continuare imi place.

2. Imi place sa scriu. Cred ca acesta este si motivul pentru care am un blog... si, de asemenea, motivul pentru care uneori il umplu cu tampenii, doar ca sa am ce face. 

3. Imi place sa calatoresc. Cred ca am mai spus de cateva ori pe blog, ca daca as avea bani, as calatori cat mai mult posibil. Sa vad cat mai multe lucruri noi, sa incerc cat mai multe. 

4. Imi place sa ascult muzica. Desi cred ca nu se gaseste persoana pe Planeta care sa nu afirme ceea ce am afirmat eu.

5. Imi place sa inot si imi place apa in general. Atunci cand ma aflu in apa ma simt libera, ma simt bine. 

6. Imi place sa fac harti. GIS-ul si teledetectia au fost materile mele preferate. Si, de multe ori, atunci cand nu am ce face, imi place sa ma "joc" creeand o noua harta sau descoperind noi functi ale programului cu care lucrez pentru a genera si analiza harti.

7. Imi place sa stau cu prietenii. Nu mai are nevoie de explicatii

8. Imi place sa ma dau pe leagan. Fac asta de cand sunt mica, si inca gasesc a fi un lucru extrem de relaxant. De fiecare data cand sunt foarte stresata, ma duc in parc si ma dau pe leagan, lucrul acesta permitandu-mi sa-mi pun ordine in ganduri. Era cel mai bun tratament antistres inainte de bac.

9. Imi place sa ma plimb. O alta activitate pe care o gasesc linistitoare.

10. Ar mai fi un lucru care imi place, dar pe care nu il voi scrie, caci n-am nicio restrictie pe blog. Dar, ma gandesc ca banuiti despre ce e vorba...

Niciun comentariu: