miercuri, 20 iulie 2011

Intrebari despre mine

Simt nevoia sa scriu ceva, însă, cum în momentul de fata îmi cam lipseşte inspiraţia, am făcut ce obişnuiam să fac mai demult: am căutat pe net nişte întrebări la care am de gând să răspund.j

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
  Nu ştiu să zic exact... oricum, bănuiesc că nici când nu le-a fost ruşine cu mine. Mândri de mine... poate când am terminat prima anul I de facultate?d

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
 La întrebarea aceasta voi da un răspuns amuzant: pe o prietenă de-a mea, în momentul în care am început să ies cu prietenul meu (deşi n-am înţeles în încă de ce - toţi ceilalţi prieteni îl plac)

3. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
    Şi această întrebare va avea un răspuns amuzant: să tac. În rest, nu cred că mă pricep prea bine la ceva, cel puţin nu atât de bine încât să fiu mai bună decât toţi cei pe care îi cunosc.
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?
  Faptul că nu prea îmi exprim sentimentele, că vorbesc prea puţin despre ceea ce simt, ceea ce mă deranjează. Ar mai fi faptul că sunt foarte uitucă, că de multe ori sunt leneşă, neatentă, etc.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
  Aici depinde, în mod clar, de câţi bani aş avea nevoie, şi pentru ce aş avea nevoie de bani. Căci, aş fi, în mod clar, capabilă de mai multe atunci când ar trebui să-i ajut pe cei dragi cu orice preţ, însă dacă e vorba de o lipsă personală sau de lăcomie... atunci nu sunt dispusă să merg prea departe. Muncă cinstită - mi se pare cel mai corect.


6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
 Inteligenţa.

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?
De când sunt cu prietenul meu.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
  Nu ştiu... cunosc prea mulţi proşti ca să-l pot alege pe "cel mai".

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
  Manelele date la maxim... Muzica ce se aude de pe stradă după ora 12 noaptea... motoarele turate... 

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
  Examenul de capacitate şi cel de bacalaureat. Între timp m-am obişnuit cu examenele atât de tare, încât rareori mai am emoţii... doar la cele pe care le consider importante, sau atunci când consider părerea profului despre mine importantă.

11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
  Sunt o fiinţă foarte fericită, căci nu cred să fi avut vreun astfel de moment...

12. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat?
  În faţa persoanelor a căror părere contează şi despre care nu ştiu încă că e bună.

13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
  Au fost mai multe momente... Uneori l-am eitat şi nu l-am spus, alteori am făcut tot posibilul să-mi depăşesc temerile şi să-l zic.

14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
  Pe acesta îl veţi considera cel mai ciudat răspuns: nimic. Sunt fericită. Viaţa mea nu este perfectă, dar perfecţiune nu există, aşa că pot spune că am primit tot ce era mai bun de la viaţă, până acum.

17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?
  Lipsa de respect. Să-şi bată joc de mine, să mă facă în toate felurile, să dea în mine... Oricum, lucruri pe care ştiu că niciodată nu le va face. De asta îl şi iubesc.

18. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă? 
  Sunt multe... Îmi place că este sociabil, că are simţul umorului, că ţine la mine şi are grijă de mine aşa cum nimeni nu o mai face... Ah, şi ar mai fi ceva... ceva ce ţine de aspectul intim al relaţiei noastre. Oricum, el e cel mai bun.

19. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie? 
  Aveam un coş uriaş plin cu păpuşi Barbie. Cu el mergeam mereu la prietenele mele. Scoteam toate păpuşile, le aşezam frumos, construiam casa lor şi o decoram, iar, când să începem să ne jucăm, trebuia să plec acasă. 

20. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire? 
  Pe cei dragi... Părinţi, sora mea, prietenul meu...

21. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi? 
  Prietenul şi sora mea

22. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult? 
  Geografia, în special geoinformatica şi geomorfologia. Lucrurile pe care îmi doresc să mă axez în viitoarea mea carieră.

23. Cine/ce-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment? 
  Nimic. 

24. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles? 
  Dificultatea mea de a spune ceea ce gândesc uneori nu prea este înţeleasă de ceilalţi... Sincer, nici eu nu o înţeleg uneori. 

25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta? 
  ????

26. Unde te simţi cel mai în siguranţă? 
  În braţele prietenului meu.

27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată? 
  Orice venit din suflet. La mine e ciudat, credeam că-mi place să mi se spună că sunt deşteaptă, interesantă, etc. Asta până când am întâlnit o persoană care mi-a spus toate astea. Şi mi le spunea atât de des încât am putut să realizez că mă enervează. Aşa că prefer să nu mi se spună nimic, dar să ştiu că persoana cealaltă gândeşte toate acestea. 

28. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat? 
  Prietenul meu şi sora mea.

29. Pentru ce te rogi cel mai des? 
  Pentru fericire...

30. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum? 
  Părinţii şi prietenii lor.

31. Care a fost primul tău vis împlinit? 
  Până acum doi ani obişnuiam să am vise foarte nerealiste. 

32. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult? 
 În ultimul an? Cam aşa cred... Oricum, nu m-am schimbat foarte mult niciodată.

33. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
    Toate?

Niciun comentariu: