duminică, 7 iunie 2009

banchet

A sosit vremea sa va vorbesc de banchetul meu. De fapt, sa va arat niste poze, pentru ca nu va voi spune eu prea multe. Tot ceea ce conteaza e ca m-am simtit bine si ca m-am bucurat ca am avut ocazia sa-mi petrec si eu ceva timp in compania colegilor mei.... lucru care a fost foarte bun. A fost ok si muzica (adica a fost mai buna decat ma asteptam), pentru ca au fost cam toate genurile in afara de manele. Cred ca oricine a mutut gasi macar cateva melodi care sa fie pe placul sau. Mai mult... va las sa vedeti.
Aici e o mare parte din clasa noastra impreuna cu profesoara de biologie...

Aici o colega mi-a facut, cred ca din greseala, o poza la spate, asa ca am profitat de ocazie sa va arat freza mea...

Aici puteti sa ma admirati in intregime, pe mine si rochia mea...

Asta nu e decat o poza care mie imi place, asa ca am pus-o si pe ea aici...

Niciun comentariu: