vineri, 12 iunie 2009

colegi de clasa (2)

Cum am spus, revin sa continui ceea ce am inceput ieri si sa vorbesc despre inca sase colegi ai mei...

Roxana - colega mea de banca din orele de chimie (alaturi de Andrada) si o fata cu adevarat deosebita. Calma, linistit, vesela aproape mereu... O bomboana, ai putea spune, mai ales ca e si micuta de inaltime (chiar umpicut mai mica ca mine). Intodeauna am tinut foarte mult la ea si ne-am inteles mereu foarte bine...

Lavinia - cea mai colorata colega. Oricum, mereu am apreciat la ea dezinvoltura cu care face tot ceea ce doreste, faptul ca are curaj sa fie diferita sau, sa fie exact asa cum e ea (pentru ca, in fond, toti suntem diferiti, dar cei mai multi oameni incearca sa ascunda asta). O fata care poate parea superficiala la prima vedere, insa care este, de fapt, foarte desteapta si stie destul de clar ceea ce vrea ea de la viata...

Sidonia - cu ea am fost colega mai mult timp (adica din clasa I). A fost de foarte mare ajutor in timpul testelor si tezelor de la matematica, nu pentru ca nu m-as fi putut descurca singura, ci pentru ca ma puteam baza mereu pe ea la verificarea raspunsurilor si rezultatelor, cu atat mai mult cu cat am stat mereu una in spatele celelilalte (desigur, cu schimbari de-a lungul timpului, ba eu in fata, ba ea)...

Loredana - si pe ea o cunosc de mai multa vreme (suntem si vecine). Ce sa spun despre ea? A fost sefa clasei, a fost una dintre putinele persoane mai destepte decat mine pe care am avut ocazia sa le intalnesc. Mereu am apreciat-o...

Roxana Iancu - din pacate nu am petrecut prea mult timp in compania ei, cu toate ca era mereu in clasa. Totusi, mi-a parut o fata buna si linistita mereu... Nu stiu de ce, dar face parte din categoria acelor persoane despre care e greu sa vorbesti. Si in album i-am scris mai degraba o varza (mai ales ca nici n-am apucat sa-mi fac o ciorna inainte), dar sper sa ma ierte si...

Niciun comentariu: