luni, 15 iunie 2009

colegi de clasa (4)

Uite ca mai am de vorbit doar despre niste colegi si dupa aceea voi termina cu ei chiar si pe acest plan. Ce trist, nu? Asta e, voi continua sa sper ca ne mai vedem pana cand voi vedea ca e asa... Si acum...

Draghita - cu ea n-am fost colega decat doi ani, din pacate. Totusi, acest timp a fost suficient pentru a intelege ca este o persoana foarte prietenoasa, foarte deschisa, foarte vorbareata si vesela. Inarmata cu un bagaj de povestiri pe care este gata sa il rascoleasca oricand este nevoie de o noua tema de discutie, oricand noi ramanem fara idei.

Marinela - in ultimul timp cu ea am stat in banca. Cum colega cu care statea ea inainte a cam parasit-o, am profitat de ocazie pentru a evada din prima banca, unde statusem eu pana atunci. Mie mi-a parut o fata buna si gata sa-mi ofere ajutor. Imi amintesc si acum cum ma ajutat la o teza pentru care eu n-am invatat si a avut grija sa scrie toate raspunsurile suficient de mari ca sa le pot vedea si eu, care stateam in fata ei in banca, insa ma mutase profesoara cu fata la ea.

Binka - e vorba de fata cu rochie alba din aceasta poza. N-am postat o poza in care se afla singura pentru ca nici una din cele pe care le am nu mi s-a parut convenabila. Ce sa spun despre ea? A fost una din fetele cu cel mai mare succes la baieti de la noi din clasa. A fost de asemenea una dintre fetele care mai chiulea impreuna cu mine, sau, mai bine zis, eu chiuleam impreuna cu ea.

Alina - sportiva clasei noastre. Intodeauna o invidiam pentru faptul ca putea sa lipseasca mai mult de la scoala pentru ca facea basket si sa-si ia motivari de la antrenoarea ei. In clasa a IX-a, pe cand mergeau toti cei care stateau prin zonele Mehala, Bucovina, Dacia, Gh. Lazar, etc. pe jos deoareca nu era tramvai, mai mergeam impreuna acasa sau, pana intr-un punct de unde continua fiecare pe drumul ei. Apoi, dupa ce a aparut tramvaiul, am mai mers un timp impreuna si cu el, pana cand eu am incetat sa-l mai folosesc si mergeam zilnic pe jos.

Si acestea fiind zise, am reusit sa vorbesc despre toti colegii mei. As mai fi eu de adaugat in capatul aceste cozi (eu care am fost ultima din catalog) si atunci ar fi o lista completa. Insa despre mine nu vorbesc, ii las pe altii s-o faca.

Niciun comentariu: