sâmbătă, 6 iunie 2009

Mergeti la vot!


Oh, da, stiu ca aceasta postare va parea extrem de ciudata in contextul in care eu am declarat acum ceva vreme ca tangentele mele cu politica s-au redus extrem de mult si ca nici nu vreau sa fac ceva sa schimb acest lucru, si va parea chiar si mai ciudata pentru cei care stiu ca ieri am avut banchetul dar... eu chiar va reromand sa MERGETI LA VOT!

Da, da, nu m-am apucat sa va scriu cum a fost la banchet (asta voi face probabil zilele vitoare). Nu, eu va scriu doar ca sa va spun sa votati? De ce? Nu pentru ca ati avea neaparat vreo simpatie politica, nu pentru ca ati fi foarte interesati de ceea ce se intampla cu politicienii nostri si nici pentru ca ei ar fi extrem de simpatici. Eu una nu cred niciuna din acestea. Si atunci de ce va spun sa mergeti la vot? Ei bine, pentru ca chiar daca nu va pasa de politicieni va pasa de tara si, chiar daca nu aveti mari sperante pentru o schimbare in bine, macar puteti avea constinta impacata ca voi v-ati facut datoria si ati facut tot ce s-a putut. Pentru ca a vota e dreptul vostru si de ce sa nu vi-l exercitati? Pentru ca macar pentru cateva secunde puteti avea si voi impresia ca sunteti importanti si ca parerea voastra chiar conteaza. Pentru ca pur si simplu puteti. Pentru a fi siguri ca mai tarziu nu veti regreta. Pentru ca macar sa aratam si noi ca natie ca ne pasa de noi insine!

Mai mult de atat nu pot sa scriu acum, nu cand inca mai imi este somn si cand gandurile mele inca se indreapta spre ziua de ieri.

Niciun comentariu: