joi, 11 iunie 2009

colegi de clasa (1)

Am promis si ma tin de cuvant. Am promis ca voi face ceva special pentru colegi mei si chiar de asta ma aflu in fata acestei pagini electronice, gata sa infaptuiesc ceea ce mi-am propus. Si ce mi-am propus sa fac? Sa iau toti colegii in ordine (ordine alfabetica) si sa gasesc cate ceva dragut de spus despre ei. Pentru ca o merita. Pentru ca au fost colegii mei si in cazul in care nu-i voi mai vedea (ceea ce sper din suflet sa nu se intample) imi va fi foarte dor de ei si de zilele de scoala petrecute impreuna. Deci, ii voi lua in ordine alfabetica si voi vorbi despre ei...

Ramona - ar fi multe de spus despre ea. Mi-a fost partenera de chiuluri atunci cand se intampla sa mai chiulesc si sa nu plec acasa. Am ajuns astfel sa o cunosc destul de bine si sa-mi dau seama ca e o fata foarte desteapta, ca a mai citit si ea cate ceva, ca are principi de viata bine stabilite si de la care se abate cu greu (ceea ce e de apreciat, acum, cand majoritatea oamenilor se ghideaza dupa ideeile celor din jur si le e frica sa aiba si ei ideile lor propri). Mi-am dat seama si ca e putin complexata, lucru pe care nu-l prea inteleg, avand in vedere ca este una dintre cele mai frumoase fete de la mine din clasa. In rest, numai de bine despre ea...

Carla - una dintre cele mai artistice colege, daca pot sa spun asa. Si nu ma refer la aspect, ci la modul de a gandi. Foarte deschisa spre nou, pasionata de arta in toate formele ei, mereu zambitoare si vesela, mereu amuzanta, mereu o prezenta placuta. Intodeauna a fost o placere pentru mine sa-mi petrec timpul in compania ei. Sper ca nu ma va priva de acum in colo de aceasta placere :))

Bogdan - marele absent, nici nu i-am gasit o poza in care sa fie singur, dar e buna si asta cu profesoara de fizica. Mi-e foarte greu sa vorbesc despre el, avand in vedere ca si-a petrecut mult mai mult timp la bufetul scolii decat in clasa... Tot ce pot spune, din pacate, e ca... mi-a fost si el coleg...

Andrada - in albumul meu mi-a scris a adus vorba despre oamenii deosebiti pe care am avut eu ocazia sa-i cunosc de-a lungul timpului si a spus ca nu stie daca face si ea parte din ei. Ei bine, am sa ma folosesc de acest blog pentru a-i spune ca face parte. Ar trebui sa stie ca ea a fost chiar una dintre persoanele care a insemnat destul de mult pentru mine, ca a fost o persoana in fata careia m-am putut destainui pentru ca am simtit ca niciodata nu ma va judeca. Mi-a placut de ea de cand am cunoscut-o si lucrurile au ramas mereu asa. Sper ca si eu sa fi lasat o urma la fel de placuta in viata ei si sper ca ne vom mai vedea, acelasi lucru pe care il doresc de la majoritatea colegilor mei.

Paul - mi-a fost coleg de banca un timp... un timp destul de lung. Este probabil unul din cei mai maturi baieti din clasa noastra, cu siguranta simpatic si cu siguranta unul din cei mai prezenti in viata clasei noastre...

Claudia - pe ea, din pacate, n-am apucat sa o cunosc prea bine, insa cred ca e o fata buna si foarte deschisa. Cand am avut nevoie de ajutor de la ea mi l-a oferit. Mai mult... nu pot sa spun...

Din pacate ma voi opri aici, urmand sa continui maine ce am inceput, pentru ca e mult mai greu sa vorbesc despre colegii mei decat ma asteptam eu sa fie. Si nu pentru ca n-ar fi destule despus, ci tocmai pentru ca atunci cand sunt prea multe de zis iti e foarte greu sa alegi ce e mai potrivit. Si pentru ca tu apreciezi un om, dar foarte rar iti pui problema de ce il apreciezi. Sti ca e destept, frumos, amuzant sau orice alta caracteristica, dar nu sti sa detaliezi prea tare, nu sti niciodata sa spui ceea ce e mai potrivit. Spui mereu cate ceva si apoi, in final, realizezi ca ai uitat sa exprimi tocmai esenta. Apoi, ceea ce spun eu e ca o descarcare a sufletului, iar eu retraiesc toate emotile despre care vorbesc odata ce le scriu, ceea ce ma oboseste daca o fac la infinit.

Sper sa nu supar pe nimeni prin alegerea mea de a vorbi doar de sase colegi pe zi, iar cei care nu sunt cu primele litere ale alfabetului sa nu se simta lezati ca n-am vorbit astazi despre ei. Sa fie siguri ca nu e din lipsa de simpatie ci doar dintr-o incercare de a-mi organiza cumva treaba...

Niciun comentariu: