luni, 8 iunie 2009

intrebari despre viata


Pentru ca e o zi plictisitoare, n-am altceva mai bun de facut decat sa fur subiecte de pe alte bloguri. Si, pentru ca in timp ce cautam cu disperare ceva interesant ce sa pot scrie si eu am dat peste niste intrebari, m-am gandit ca as putea raspunde si eu la ele. Nu stiu cat e de interesant, dar fac ceva in loc sa stau degeaba...

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Nu stiu sa raspund prea bine la aceasta intrebare. Imi place sa calatoresc, imi place sa citesc si cam platesc pentru ambele lucruri...

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Imi place sa cred ca viata mea nu se va schimba, dar stiu ca nu va fi asa. Eu m-am intrebat de multe ori ce as face daca as sti exact cand o sa mor si cum mi-as duce eu viata si ce as face. Adevaru e ca nu prea stiu. Probabil as incerca sa ma rog mai mult, sa duc o viata mai potrivita cu normele, sa-i multumesc mai mult pe altii. Mi-as dedica viata fericirii celorlalti, caci in cinci ani nu se mai poate realiza mare lucru pe plan personal.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozitabil, ai continua sa faci ce faci si acum?
Ma indoiesc. Sincer, nu prea am simt practic si nu stiu sa evaluez prea bine posibilitatile pe care mi le ofera aceasta suma, dar m-am gandit dintodeauna ca daca as avea bani multi mi-as dori sa calatoresc foarte mult, sa citesc, si sa muncesc fara a-mi pasa de rasplata financiara, ci doar de propria satisfactie.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa se scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
"Tanasie Teodora Arina, cercetator de renume international, a facut o importanta descoperire in ceea ce priveste..." sau "Noua carte a Teodorei Tanasie, a aparut in sfarsit, dupa o lunga perioada de asteptari febrile"

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia funerara?
Lucruri pozitive... Ca am fost o persoana buna, ca i-am ajutat, etc.

6. Dar pe piatra funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Numele, varsta si profesia cred ca ar fi de ajuns. Nu vreau nimic special.

7. Cand erai mica, ce le raspundeai celor mari cand te intrebau "ce vrei sa te faci cand vei fi mare?"?
Nu-mi mai amintesc foarte bine. Cred ca, cand eram inca foarte micuta, spuneam ca vreau sa ma fac balerina... Mai apoi am inceput sa spun ca vreau sa fac geografia si sper ca din toamna aceasta voi si deveni studenta la aceasta facultate...

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dinclol de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Nu mi-am pus niciodata aceasta intrebare pentru ca e clar ca n-o sa se intample si ca a-i sti raspunsul nu mi-ar fi de prea mare ajutor.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
"A fost cea mai buna mama pe care o putea avea cineva"

10. Daca ai putea sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale, si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Esti multumita cu ce ai realizat in aceasta viata?
Consideri ca ti-ai facut datoria si ca ai depus toate eforturile pentru ca lucrurile sa fie asa cum trebuie?
Ce simti acum, inaite de a muri?

Niciun comentariu: