sâmbătă, 5 septembrie 2009

intoarcere

M-am intors si eu de prin tarile straine in care am fost in ultimele doua saptamani. Si da, stiu ca v-am promis ca va voi povesti toate impresile mele, si asa voi si face, insa nu acum. Voi pregati pentru maine si pentru zilele vitoare niste posturi fruumoase, cu poze si cu tot ce le trebuie si am sa le postez atunci. Vreau sa fac doar o singura precizare: pentru zilele pe care le-am petrecut la munte mi-am facut ca un mic jurnal in care mi-am scris impresile din fiecare zi si pe acelea am de gand sa le postez, asa ca sa nu va mire ca sunt la timpul prezent. In ceea ce priveste zilele petrecute la mare, n-am mai fost la fel de harnica, asa ca va veti confrunta cu niste rememorari, dar sper ca aveti incredere ca n-am uitat lucrurile atat de repede...

Am sa va mai pun aici o melodie, una din cele pe care le-am ascultat in masina si care inca imi rasuna in urechi.

Niciun comentariu: