miercuri, 30 septembrie 2009

facultatea de geografie


Ar fi trebuit, probabil, sa va spun de ieri cum au stat lucrurile pe la facultate, insa am fost extrem de obosita cand am ajuns acasa, iar singurul lucru pe care mi l-am dorit a fost sa ma culc. Adevarul este ca astazi ma apasa o oboseala chiar mai mare decat ieri (cred ca imi va mai lua un timp pana ma voi obisnui cu noul meu program, atat de haotic), insa nu mai pot neglija acest blog (si nici dorinta mea de a-mi imartasi parerile eventoalilor cititori), asa ca m-am hotarat sa va povestesc tot ce s-a intamplat. Si, cred ca cea mai buna solutie ar fi sa iau fiecare curs la care am participat pana acum si sa povestesc despre el.

Geografia turismului - curs si lucrari practice. Despre curs nu am reusit inca sa-mi fac o parere prea clara. La prima vedere, profesorul a parut umpic cam plictisitor, dar s-ar putea ca in timp sa constat ca nu e asa. Seminarul a fost foarte fain, mi-a placut foarte mult de profesoara.

Cartografie - lucrari practice. Mi s-a parut foarte interesant, iar profesorul a fost si el extrem de ok. E bine ca vom face tot cu el si cursul, precum si lucrarile practice de la geologie (dar despre aceasta materie voi vorbi mai tarziu). Ceea ce vom face aici va fi, practic, sa citim hartile, sau, mai bine zis, sa invatam cum sa le citim.

Capitale - curs facultativ. Cu toate ca e facultativ, cred ca voi merge. Profesoara a parut simpatica, iar materia foarte interesanta. Nu pot spune prea multe, dar daca ceva merita mentionat, voi reveni.

Psihologia educatieie - curs si seminar. Cred ca v-ati dat seama ca aceasta disciplina nu tine de geografie, ci de modulul psiho-pedagogic. Nu pot sa zic ca mi-am format o parere prea clara. Ambele profesoare au fost relativ ok, cu o singura exceptie: aveau un mod de a vorbi care parea extrem de fals, nu pareau deloc ele insele, spre deosebire de cei de la geografie.

Istoria descoperirilor - curs facultativ. Insa profesorul nu a putut veni, asa ca i-a tinut locul cel de la lucrarile practice si ne-a vorbit mai mult despre acestea. Ne-a dat o bibliografie destul de mare (nu obligatorie, ci ajutatoare) si ne-a dat mai multe teme, din care noi trebuie sa ne alegem una despre care sa facem un referat. Cred ca voi merge si aici. E bine sa fiu in cat mai multe locuri.

Geologie - curs. Grea, dar frumoasa. Profesorul pare ok, cu toate ca e mai in varsta. Am observat ca inca are simtul umorului si cred ca ma voi descurca eu pana la urma, mai ales ca si cel de la lucrarile practice e ok (v-am spus de unde stiu), chiar mai ok, ceea ce e foarte bine, caci ceea ce se face acolo e mai important. In fond, practica e mama invataturii.

Geografie fizica generala - curs. Acelasi profesor ca la geologie. Inca nu am foarte multe pareri despre aceasta materie, mai mult ne-a facut o introducere si a vorbit despre ce trebuie sa facem in cazul in care avem vreo problema, el fiind directorul de departament. Voi vedea pe viitor.

Astfel cred ca am vorbit despre toate cursurile pe care le-am avut in aceste doua zile. Observati ca sunt destul de multe (patru ieri si cinci azi), de aceea sper ca imi veti scuza oboseala, precum si oboseala din alte zile viitoare, cand voi mai neglija blog-ul in favoarea odihnei. Mai mult ce sa va zic? Sa va asteptati ca de acum in colo ponderea postarilor care vorbesc despre geografie, natura, mediul inconjurator sau altele de acest gen sa creasca, caci de asta ma voi lovi eu cel mai des, devenind astfel subiectul cel mai la andemana. Probabil veti mai vedea si recenzii ale unor carti oarecum orientate spre geografie sau altele asemene, precum recenzile celor de beletristica se vor reduce (desi eu sper ca nu se va intampla asa).

Niciun comentariu: