marți, 15 septembrie 2009

Ziua VII: Wimbachklam

Ultima zi la munte am rezervat-o tot unor chei, la fel ca prima. De aceea, efortul depus astăzi a fost relativ nul, cel puţin dacă este comparat cu traseele din zilele trecute. Cu toate acestea, de care s-au bucurat ochii mei a fost la fel de mare, dacă nu chiar mai mare decât în acele zile.

Cheile sunt relativ scurte, cred că în douăzeci de minute am reuşit să le parcurgem în întregime, în ciuda numeroaselor opriri pe care le făceap pentru a face poze sau pentru a putea pur şi simplu admira împrejurimile.

Dar despre ceea ce era de admirat am să vă vorbesc umpic mai târziu, mai întâi trebuie să vă spun despre ceea ce era de învăţat. Mi-a plăcut foarte mult că la intrarea în chei era o plăcuţă pe care erau scrise toate tipurile de roci ce puteau fi întâlnite în chei şi apoi fiecare era descris, spunându-ţi-se câte ceva despre modul de formare şi conţinut (fragmente de animale, cristale de quartz, etc.). Apoi, înauntru, în chei, fiecare tip de rocă era anunţat, pentru a putea şti cu exactitate ce este. M-a făcut să-mi doresc să înceapă cât mai repede facultatea ca să pot să ştiu şi fără să mi se spună.
admirând stâncile

delimitare clară între 2 tipuri diferite de roci

plăcuţă cu numele rocii

Iar acum... să vă vorbesc despre splendoarea cheilor. Şi de această dată n-am să mă pot abţine şi am să părăsesc realitatea, vorbindu-vă de zâne şi alte creaturi fantastice. Căci toate acele firicele de apă ce se scurgeau de pe stâncile ce alcătuiau pereţii cheilor mă făceau să mă gândesc că exact aşa trebuie să fie în rai. Parcă vedeam nişte zâne micuţe, cu aripioare colorate zburând în jurul lor, sau îmi imaginam toate poveştile ce s-au pendulat prin mintea mea luân viaţă în jurul acelor firicele ce picurau sub forma unor mici căscăduţe. Oh, da, şi la finalizarea acestui gând a contribuit apa, care nu era transparentă ci alb albăsstuie şi lumina difuză ce se strecura printre stânci şi se reflecta în stropii de apă.
apă ce cade

privind frumuseţile din jur

vedere asupra cheilor

A fost ca un vis, chiar dacă unul scurt, însă totuşi un vis, iar faptul că am reuşit să-mi trăiesc acest vis, ar trebui să fie un lucru care să ma umple de mulţumire şi fericire.

îngheţata pe care am mâncat-o seara

prăjitura uriaşă a soră-mi

Niciun comentariu: