luni, 28 septembrie 2009

prima zi de facultate

Avand in vedere ca a inceput facultatea, ar trebui sa va povestesc despre cum a fost in prima zi. Ar fi logic, nu? Singura problema e ca nu prea stiu ce sa spun despre acest subiect. Nu s-a intamplat nimic din ce nu m-as fi asteptat sa se intample in aceasta zi, nimic iesit din comun, iar informatile pe care le-am primit despre facultate si domeniul meu, nu stiu cat de interesante vi se vor parea voua.

Asa ca ma voi rezuma in a va dezvalui cateva din concluzile pe care le-am tras eu in aceasta zi:
  • nu merita sa mai merg in nici un alt an la festivitatea de deschidere din Aula Magna, aceea pentru toate facultatile. Pe langa faptul ca ceea ce se discuta acolo este complet neinteresant, se patrunde cu greu in sala, este aglomeratie si altele de acest gen, singurul lucru de care esti capabil fiind sa pierzi timpul.
  • din prima zi nu am putut sa-mi fac absolut nicio parere, nici despre colegi, nici despre ceea ce va insemna facultatea. Eu sper sa fie bine.
Acum, ca sa compensez faptul ca ceea ce am avut de zis a fost atat de scurt, va voi pune sa ascultati o melodie, una din cele pe care le-am ascultat eu la mp3 in timp ce ma intorceam spre casa.

Niciun comentariu: