joi, 14 mai 2009

cum e sa NU faci scoala...


Azi m-am dus la scoala de dimineata, de la 8, ca in orice zi normala. Ma duc in clasa... nimeni. Dar pentru ca
Adăugaţi o imagine
prima ora urma sa o tinem in laboratorul de chimie nu m-am mirat prea tare, mi-am lasat geaca pe cuier si am plecat si eu inspre laborator. Nu m-am mirat nici cand am observat ca nu mai venisera decat trei colegi... Era inca devreme... Insa in momentul cand nu mai ramasesera decat vreo cinci minute pana sa inceapa ora, ei bine, atunci m-am mirat ca nu mai venise nimeni intre timp. Totusi, pe la opt fix au mai venit cativa si ne-am steans vreo zece...

Cand a venit dirigul in clasa ne-a intrebat unde sunt ceilalti, i-am raspuns ca nu stim, ne-a dictat o problema si a plecat (un coleg care a ajuns ulterior a spus ca l-a vazut chiar plecand din scoala). Nici nu ma mir ca n-avea chef de ora la cati eram! Asa ca eu am inceput sa povestesc cu Roxy, colega mea de banca din timpul orelor de chimie :)), si cam asta am facut pana la sfarsitul orei...

Apoi aveam matematica. Insa aici era o mare problema... In afara de inca vreo doua persoane, toata lumea vroia sa plece... Asa ca, ca sa nu se supere prea tare proful de mate, am mers sa-l anuntam ca mai suntem trei. "Dar sa stiti ca va pun pe toti absenti si anunt directiunea!" au fost vorbele lui. "Bine, fa ce vrei, noi plecam," au fost gandurile noastre. Mai ales ca dupa nu mai faceam nici o ora, pt ca profa de bio era plecata sau bolnava sau nu stiu ce se intamplase cu ea, iar de la engleza planuisem sa iesim in oras...

Asa ca am plecat mai repede in oras... Norocul nostru ca erau doua colege cu masini si astfel am incaput toti 10 in ele si ne-am indreptat spre Piata Unirii. A durat un timp sa gasim loc de parcare, apoi un birt cu locuri libere suficiente pentru toti (sau mai degraba toate, ca baietii parca nici nu fac parte din clasa noastra, ei nu vin cu noi) si apoi am stat... Cu cate un frappe in fata am inceput sa povestim despre fantome, vraji, spirite & co., am rememorat sau am povestit filme de groaza sau alte lucruri de genul acesta. Apoi, pe la 11 am sunat-o pe profa de engleza si i-am zis unde suntem si am intrebat-o despre ce urma sa facem in continuare si despre locul unde aveam sa ne intalnim in oras cu ea. Aici ne-a asteptat o mica surpriza... Ea a spus ca nu poate sa stea decat jumatate de ora. Dar nu ne-am suparat. Avand in vedere timpul mult prea scurt pe care putea sa-l petreaca cu noi si numarul nostru destul de mic, am contramandat si ne-am hotarat sa mergem la un film in mall...

Aici ne mai astepta o surpriza... Desi cinematograful se deschide la 12:30, primul film nu incepea decat la 13:30, mult prea tarziu pentru colegele mele care aveau meditatii... Deci ghinion... Mergem sa mancam atunci. Kartoffel...

Dupa masa, ne mai plimbam noi umpic stinghere prin mall, intrebandu-ne ce sa facem, am iesit afara in ideea de a ne intoarce in Unirii si, pentru ca nu prea mai aveam bani, sa stam pur si simplu pe banci. Insa Draghitei i-a venit o idee mult mai buna. Ne-a chemat la ea, la apartamentul pe care il imparte cu frate-su. Am stat acolo pana la 4 si cred ca ne-am simtit destul de bine.

Apoi am venit acasa, unde ma asteptau inca doua albume de completat (dintre care cu unu am terminat si celalalt... cred ca-l voi completa maine la scoala) si unde inca ma asteapta necesitatea de a pleca la orele de engleza. Iar cand ma voi intoarce, voi mai sta afara cu Oana si cu cine o mai veni, ca doar eu maine "nu" am scoala si "nu" trebuie sa ma scol :))!

Oricum, de asa zile sa tot avem parte. Acestea sunt genul de lucruri care ma fac sa regret ca terminam liceul... M-am simtit atat de bine azi...

Niciun comentariu: