marți, 12 mai 2009

vremea albumelor


A sosit vremea sa completam albumele noastre de sfarsit de liceu. Un lucru destul de complicat totusi... Nu credeam ca va fi atat de greu, mai ales daca ma gandesc la pretentile mele de scriitoare... ar fi trebuit sa fie mult mai usor. Asta ca sa se vada cat de falsa este totusi parerea mea despre mine... Dar totusi, e mai bine sa ma subpraapreciez, pentru ca tintesc mai sus...

Dar, revenind la albume... Spuneam ca e destul de greu sa le completezi. La primul a mai fost cum a fost. La al doilea a fost foarte usor ca aveam foarte multe de zis. La fel si la al treilea. Si apoi a venit al patrulea... Ma asteptam sa fie la fel de usor, mai ales ca fata careia tocmai i-am scris imi e prietena destul de buna, deci se intelege ca de-a lungul acestor patru ani am impartit destul de multe, insa... ei bine, mi-a fost greu. Pana la urma i-am scris ceva, destul de frumos, cred eu. Poate ca tocmai de aceea mi-a fost atat de greu, pentru ca vroiam sa evoc aminiri care merita evocate. Ah, si ar mai fi un motiv, dar acela tine doar de starea mea de spirit din ziua de azi, care cred ca a avut si ea o influenta asupra celor scrise de mine.

Altfel, consider extrem de frumoasa vremea aceasta de la sfarsit de an, ultimele zile petrecute cu colegii... Frumos si trist in acelasi timp, din pacate. Si mai e si bacul ala care apasa asupra noastra si care, cel putin pe mine, nu ma lasa sa petrec o zi fara a ma stresa din cine stie ce motive. Insa, sunt sigura ca peste ani, cand voi privi inapoi spre aceste vremuri, mi se vor parea foarte frumoase si imi va fi atat de dor de ele. Si inca un lucru bun pe care il aduce cu sine clasa a XII-a este faptul ca clasa noastra pare mult mai unita acum. Mi-e frica sa zic este, noi n-am fost niciodata uniti, dar macar acum asa parem, ne intelegem bine uni cu alti si toate cele... cu cateva mici exceptii desigur....

Astazi m-am simtit melancolica si am simtit nevoia sa-mi aduc aminte de frumusete in tot ceea ce se intampla in jurul meu, de acea am scris si acest lucru vag sentimental....

Niciun comentariu: