sâmbătă, 9 mai 2009

si s-a nascut un blogg...


O alta dimineata de sambata, o alta zi pe care mi-o petrec invatand pentru bac si facand curatenie prin casa... Si uite ca pana la urma mi-am facut timp sa mai scriu si aici ceva, sau, mai bine zis, sa-mi incep si eu blogg-ul.

De unde a plecat totusi aceasta idee de a-mi face un blogg? Trebuie sa marturisesc ca ma gandeam de mult timp la asta, dar fie n-am avut timpul necesar, fie pur si simplu nu aveam chef sa ma apuc de asta... Apoi am vazut ca niste cunoscuti de ai mei aveau deja asa ca mi-am spus si eu "gata! de maine voi avea si eu blogg!" Si iata-ma acum tinandu-ma de cuvant si scriindu-mi prima postare.

Nu cred neaparat ca am ceva de spus, dar cu siguranta imi place sa scriu si sa ma vad scriind. Sau poate pur si simplu imi place sa ma dau mare cu ceea ce scriu eu, chiar daca, de fapt, e total lipsit de continut, sau foarte plictisitor... Imi place pur si simplu sa ma cred scriitoare chiar daca nu sunt.

Si iata ca astfel a luat nastere acest blogg, in care eu imi voi posta de acum inainte ideile sau orice imi va trece prin cap sa scriu si ma voi crede astfel importanta.

Niciun comentariu: