sâmbătă, 23 mai 2009

la gratar




Azi am fost cu colegii mei la gratar. Ne-a luat trei ani de zile sa reusim si noi sa ne organizam si sa iesim undeva toti, dar ce sa mai zic... bine ca macar acum am reusit?

Si cum a fost? Va voi povesti... Noi planuisem sa ne intalnim cu toti pe la 9, 9:30 la Padurea Verde, insa va ganditi ca planurile de acasa nu se potrivesc intodeauna cu ce gasesti pe teren... Asa ca la ora 9 nu eram decat 4 persoane, iar pana la 9:30 au mai venit inca doua. Si mult timp (pana pe la 12) am fost doar sase. Dar am profitat sa facem ceva plaja, ca si-asa dupa aceea n-am mai stat prea mult la soare si chiar nu sunt prea bronzata, cu toata iesirea mea. Abea daca mi se vad cateva urme, dar si acolo ma intreb daca nu e oare doar imaginatia mea si dorinta ca ele sa fie acolo.

Anyway, sa trec mai departe, la momentul cand in sfarsit ne-am strans destul de multi. Atunci ne gandim si noi sa ne apucam de facut gratarul. Oh, si daca ati sti voi ce operatiune complicata este aceasta! Ne-am chinuit vreo ora sa aprindem focul cu crengute cazute pe jos prin padure si cu carbunii pe care ii aveam pentru ca nimeni n-a cumparat lemne. Si acum sunt plina de... funingine? prin par, de la cat am suflat in acel amalgam de crengute, hartie si carbune in speranta ca va lua foc. Ei bine, n-a luat, mai ales ca ploaia de aseara udase totul, deci lemnele erau mult prea ude ca sa poti face focul cu ele. Asa ca, dupa multe eforturi zadarnice, o colega de-a mea s-a hotarat in sfarsit sa plece sa cumpere lemne. Am mai asteptat vreo jumatate de ora dupa ea, si cand s-a inors am reusit si noi sa incingem focul.

Despre prepararea mancarii nu va mai spun, caci a decurs normal. Va voi spune doar ca am muncit aproape toti la ea, ca a fost foarte distractiv si ca, in final, mancarea a fost absolut delicioasa. Cel mai bun gratar pe care l-am mancat vreodata!

Ce alte evenimente notabile au mai fost? Sa zicem faptul ca la un moment dat unei colege i s-a parut foarte amuzant sa se urce pe o masina si sa danseze din buric... drept pentru care a si facut asta.


Sau poate ar trebui sa va povestesc despre colegul meu care s-a mascat in treansexual? A fost si el foarte amuzant... Mai multe momente care sa merite povestite... Nu cred, ca doar n-o sa va povestesc acum despre cum am jucat badminton sau despre cum am stat la plaja sau despre alte lucruri banale pe care le-am facut in timpul in care am fost acolo. Ideea e ca ceea ce am facut ne-a facut sa ne simtim bine si a fost o sambata extrem de placuta. Mai mult ar putea parea plictisitor atunci cand e povestit aici asa ca nu o voi face...

Vreau doar sa mai adaug ca am constatat ca majoritatea colegelor mele sunt extrem de sclifosite si le este frica de cam toate chestile vii si miscatoare si le este foarte greu sa muceasca (desi trebuie sa recunosc ca aici nu stau chiar asa de prost, cel putin nu toate)...

A, si aici voi mai pune o poza cu mine, sa ma vedeti in timp ce lucru...

Niciun comentariu: