sâmbătă, 9 mai 2009

Japonia


Ma gandeam ca ma voi dormi si eu vreo doua ore inainte sa mergsa-mi vizitez prietenii, insa vad ca nu reusesc sa dorm, asa ca ce altceva mai bun de facut am decat sa scriu aici?

In ultima vreme orientul a inceput sa exercite o mare fascinatie asupra mea si ma tot gandesc cat de frumos ar fi sa vizitez Japonia. Faptul ca de curand am citit Memorile unei gheise nu a putut decat sa-mi accentueze aceasta dorinta de a ajunge si eu prin Japonia la un moment dat in timpul vietii mele. Sunt atrasa in special de natura pe care as putea-o intalnii in aceasta tara... Ma gandesc la ciresii infloriti, la muntii de aici (printre care si Fuji), la numeroasele insule sau la vestitele gradini japoneze, care, dupa ce am vazut cateva poze si am citit cateva descrieiri despre ele, mi se par neasemuit de frumoase. Insusi denumirea de "Tara soareului rasare" ma atrage. Ma atrage si cultura acestei tarii, atat de diferita de ceea ce stim noi si de ce putem vedea in Europa. E ca o alta lume ce inca ma asteapta sa o descopar.

Niciun comentariu: