luni, 11 mai 2009

My favourites movies


Este unsprezece noaptea, maine trebuie sa ma scol la sapte si jumatate, asa ca ce altceva mai bun de facut am decat sa scriu aici, nu? Si despre ce sa scriu? Sincer, ma gandeam ca voi vorbi despre filmele mele preferate... sau despre cateva din filmele preferate.

Nu stiu in ce ordine sa le iau asa ca voi incepe cu... Star Wars... Cred ca l-am vazut acum vreo 3 ani, si de atunci nu l-am mai revazut, insa mi-a placut destul de mult. De fapt, mai mult mi-au placut primele trei filme, cele mai vechi, mai ales atunci cand ma gandesc ca efectele speciale folosite de ei au fost revolutionare pentru acea vreme. In rest, mi-a placut foarte mult povestea filmului, mai ales ca eu sunt atrasa de fantasy-uri si sf-uri, iar la vremea aceea eram si mai tare decat sunt acum. Legandu-ma de cele trei filme mai noi... nu voi spune decat ca imi place de Natalie Portman foarte mult si ca mi s-a parut ca filmele nu sunt nici pe departe la fel de bune ca primele.

Ca sa ma mentin oarecum in aceeasi sfera, voi vorbi despre Lord Of The Rings, un alt film care mie mi-a placut foarte mult. Pe acesta l-am vazut de mai multe ori (de vreo 3 cred, dar asta fara primul episod la care cred ca ajung la 5 vizionari). Filmul mi-a placut foarte mult. Din pacate, pana in momentul de fata n-am reusit sa fac rost si de carte, ca sa o citesc, caci eu cred ca e foarte buna, avand in vedere cat de bun a fost filmul si faptul ca, de obicei, o carte este mult mai buna decat un film.

Cronicile Din Narnia a fost un alt fantasy foarte interesant si care mi-a placut destul de mult. Primul film l-am considerat deosebit de frumos, in special prin imaginile care le arata, desi si actiunea mi s-a parut destul de interesanta (dupa cum spuneam, sunt pasionata de fantasy-uri). Cel de-al doilea... si acela mi s-a parut frumos, desi n-am inteles exact daca prin acea lupta dintre animale si oameni, nu voia sa se sustina o idee cum ca animalele ar fi superioare oamenilor, idee cu care eu nu sunt de acord cu siguranta. Daca insa era vorba doar despre faptul ca exista oameni ce ranesc animalele si care nu stiu sa le trateze asa cum se cuvine, sau daca pur si simplu nu este vorba de nimic, ei bine, atunci e ok. A, si mi-a placut foarte mult de actorul care l-a jucat pe Prince Caspian, desi nu-i mai retin numele sau ceva.

Ma voi muta spre un alt gen, spre comedie, aici amintind mai intai un film mai vechi, insa extrem de amuzant si care merita vizionat: Top Secret. Nu stiu cati dintre voi l-ati vazut, insa, tinand cont de vechimea lui, pot presupune ca destul de multi. Celorlalti le recomand sincer acest film pentru o ora jumate sau doua (nu mai stiu) extrem de comice.

O alta comedie ce merita vizionata este Acuzat pe nedrept. Tinand cont ca l-am vazut de vreo trei ori pana acum si ca inca mai pot sa rad rivindul, nu cred ca mai este nevoie sa spun prea multe despre el. A, si la prima vizionare mi s-a parut foarte amuzant ca vazusem si unul din filmele pe care le parodiaza (nu-mi mai aduc aminte acum numele lui - nu merita tinut minte).

Pretty Woman cred ca va ramane mereu un film care va placea oricarei persoane de sex feminin si chiar si unora de sex masculin. Aici, in afara de faptul ca este un fel de Cenusareasa reload si ca Julia Roberts este o actrita senzationala nu mai stiu ce sa mai zic.

Acum nu mai imi vin alte filme in minte, desi e extrem de probabil sa fie doar efecul orei tarzi si maine cand ma trezesc sa-mi amintesc inca 10, dar cred ca oricum am scris destul.

Niciun comentariu: