vineri, 22 mai 2009

lack of inspiration...


Mi-am spus, atunci cand am creat acest blog, ca voi incerca sa scriu aproape zilnic in el. E ca un fel de exercitiu, sau ca un fel de program... e ceva constant si cred ca ma ajuta sa pastrez unele lucruri constante, la cat de inconstanta sunt eu. Iar, atata timp cat scrisul este un lucru care imi place, m-am gandit ca mi-ar fi mai usor sa fiu constanta in a scrie decat in... a invata, de exemplu... Sau a-mi face ordine in camera...

Astazi, insa, nu am mai deloc inspiratie... De cum m-am sculat m-am pus sa ma uit la un film si ma gandeam ca poate acesta imi va da un subiect potrivit pentru a scrie... Da' de unde! Filmul (Vicky Cristina Barcelona) a fost atat de plictisitor incat nu merita efortul de a scrie ceva despre el. Despre ce as putea vorbi? Despre relati sau triunghiuri conjugale sau despre cum sa nu fi multumit cu ceea ce ai? Nici unul din aceste subiecte nu mi se pare demn de a fi dezbatut.

Altceva? Am inceput o noua carte, dar, cum spuneam, am inceput-o, deci pana sa o termin mai e ceva, deci nici de aici nu pot primi vreo sursa de inspiratie. Ar putea fi niste subiecte vag filozofice despre care ar putea fi interesant de facut, insa acesta sunt prea serioase pentru dispozitia mea de acum. Asa ca nu-mi ramane decat sa va povestesc mai departe cum mi-am petrecut ziua (lucru care va fi extrem de scurt) si apoi sa accept ca azi n-am inspiratie.

Si cum a fost aceasta zi? Extrem de plictisitoare, ca din cauza asta nici nu stiu despre ce sa scriu. Dupa ce m-am uitat la acel film si dupa ce am citit cateva pagini m-am apucat sa invat la geografie (despre transporturile in Europa). In timp ce invatam m-a sunat o colega ca vine sa-mi aduca niste produse ce trebuie puse in frigider, ca maine mergem la gratar (deci probabil maine voi avea mai mult de spus). A venit, am pus alea in frigider si eu m-am intors la studiile mele. Apoi, cand am terminat m-am jucat si eu umpic cautand lucruri haioase pe youtube, dar n-am gasit nimic suficient de interesant, am mancat si am inceput sa scriu aici. Iar acum voi pleca in oras, unde sper sa nu intalnesc aceeasi plictiseala...

Niciun comentariu: