marți, 28 iulie 2009

lucruri care nu imi plac

In ultimul timp, dupa cum probabil ati observat, sunt plictisita si fara prea mare chef de scris. Asa ca nici astazi nu am sa va dau cine stie ce lucru interesant de citit si nici n-am sa incerc sa-mi screm mintea in cautarea unui subiect suficient de intelectual. Ma gandeam sa postez un top. Un top pe care l-am mai vazut, mai demult, pe un alt blog, nu mai imi amintesc exact unde, insa ideea este ca l-am furat. Este un top al lucrurilor care nu-mi plac. Ah, si inainte sa-l incep, trebuie sa va zic ca, desi voi numerota fiecare lucru cu numerele de la 1 la 10, acestea nu vin intr-o ordine si nu inseamna ca cel de pe locul 10 imi displace mai putin decat cel de pa 1. Iar acum pot sa incep.

1. Nu imi place sa astept. Mai ales atunci cand trebuie sa astept dupa persoane despre care nu sunt sigura ca vor veni.

2. Nu imi place durerea (si da, stiu ca nimanui nu-i place, insa eu am o problema mai speciala cu ea)

3. Nu imi place ca lucrurile sa se desfasoare mai incet decat mi-as dori eu (desi, de multe ori se intampla asa, si atunci chiar n-am ce face)

4. Nu imi place cand vecinii isi renoveaza apartamentul si fac galagie.

5. Nu imi plac manelele (si, de obicei, nici muzica house, dar oricum e mai buna decat manelele; orice e mai bun)

6. Nu imi plac persoanele carAldine se baga in viata mea si incearca sa-mi schimbe drumul prin orice mijloace, doar pentru ca ei cred ca cel pe care merg eu e gresit.

7. Nu imi place sa trebuiasca sa ma trezesc de dimineata. Orele pe care pot sa le dorm fara a sta asupra mea securea aceea reprezentata de ceasul care va suna sunt cele mai bune.

8. Nu imi plac masinile din care muzica se-aude foarte tare. Nu stiu de ce cred unii ca toata strada vrea sa asculte ce asculta ei, plus ca si din interior e foarte enervant.

9. Nu imi place sa beau pana nu mai stiu ce am facut (nici nu mi s-a intamplat asta pana acum, dar nici nu vreau sa mi se intample)

10. Nu imi place atunci cand cineva crede ca poate profita de mine doar pentru ca incerc sa fiu draguta cu acea persoana.

S-ar putea sa mai fie si alte lucruri care nu imi plac, astea sunt doar primele care mi-au venit in minte. Desi, eu nu sunt o persoana careia sa-i displaca prea multe chesti. Sunt foarte deschisa si accept foarte multe lucruri, putine sunt cele care chiar ma scot din sarite, si pe majoritatea le-am cuprins in cele spuse de mine mai sus.

Niciun comentariu: