sâmbătă, 25 iulie 2009

masina de cheltuit bani


In ultima vreme ma transform tot mai mult intr-o masina de cheltuit bani. Saptamana asta intr-o singura zi am ratat sansa de a-mi mai cumpara cate ceva pentru garderoba mea, in rest, in fiecare zi am cumparat cate ceva. Am cumparat multe lucruri: haine, carti, genti, etc. De fapt, cam asta a fost singura mea ocupatie, sa cheltui banii.

Cu toate acestea portofelul meu este inca plin, cam acesta fiind si motivul pentru care mi-am permis sa cheltuiesc atat de mult. Caci, de fiecare data cand ma intorceam acasa cu portofelul aproape gol, mi se intampla sa dau undeva peste alti bani, si astfel se umplea din nou. A doua zi plecam din nou la cumparaturi, din nou ma intorceam cu portofelul aproape gol, si din nou gaseam cine stie pe unde bani ca sa imi completeze gaura din buget. Si in doua zile am fost la cumparaturi cu mama, iar atunci n-am cheltuit decat banii ei, ceea ce inseamna ca ultimi bani pe care i-am gasit stau inca la caldurica in portofelul meu.

V-am povestit asta pentru ca mi se pare amuzant si pentru ca, gandind retrospectiv, imi dau seama ca cel mai des raman fara bani dupa iesirile in oras, nu dupa sesiunile de cumparaturi. De fiecare data cand mi-am cheltuit banii pe haine, am reusit sa-i pun la loc intr-un timp destul de scurt, insa atunci cand imi cheltuiesc banii pe iesirile in oras, mi-e foarte greu sa mai strang altii. Nu stiu de ce. Recunosc, eu si cheltuiesc destul de mult de fiecare data cand ies, mai ales ca eu ies rar, asa ca atunci cand o fac, nu-mi refuz nimic.

Deci, chestia asta cu banii e destul de ciudata, dar atata timp cat merge in favoarea mea, nu ma prea preocupa. Iar cand nu va mai merge... nu voi avea decat sa ma gandesc la faptul ca au existat si zile mai bune.

Niciun comentariu: