duminică, 26 iulie 2009

La strand

Dragii mei, astazi am fost la strand. M-am dus la Termal. Nu mai fusesem pana acum aici si am ramas surprinsa intr-un mod pozitiv. Strandul foarte frumos, apa curata, posibilitatea de a alege intre soare si umbra... Tot ce vrei... Multe oportunitati pentru cei cu copii, insa pe noi nu ne-a interesat asta prea tare, caci eram toti tineri si fara copii (multumim lui Dumnezeu!), insa ma gandeam eu ca e bun si in cazul in care imi voi dori sa merg la un strand cu sora-mea.

Dar sa va povestesc despre iesirea noastra. Am plecat pe la unu si jumatate (ziua, nu noaptea) impreuna cu Cristina, Oana, prietenul Oanei, prietenul prietenului Oanei (Doru) si prietena acestuia (tot Oana). Trebuie sa recunosc ca m-am simtit cam ciudat numai printre cupluri, mai ales ca eu eram singura fata complet singura (prietenul Cristinei fiind la departare, insa existand), insa am inceput sa glumes cu aceasta ca noi formam cel de-al treilea cuplu si pana la urma m-am simtit bine. Am avut si eu cu cine sa vorbesc in timp ce ceilalti se pupau (noroc ca n-o faceau tot timpul, ca atunci m-ar fi enervat).

Nu cred ca are rost sa va povestesc tot ce am facut acolo, cred ca e destul de clar. Am intrat in apa, am iesit afara, am mai intrat o data in apa, din nou am iesit afara si, in rest, discutii, discutii si doar discutii. Nimic prea special, insa lucruri care te fac sa te simti bine si sa spui despre un moment ca a fost placut. Desigur, asta in afara de strand, caci mie daca imi dai apa si loc in care sa pot inota, ma faci un om fericit.

Faptul ca am iesit a fost si un lucru bun pentru ca mi-a mai abatut mintea de la alte probleme (pe care nu stiu, de fapt, daca as vrea sau nu sa le uit cu adevarat, insa sa zicem ca a fost un moment de relax), m-a facut sa uit de mine, ca sa zic asa, sa ma simt bine pentru ca pur si simplu sunt in compania cuiva. Sper ca vom mai repeta aceasta experienta si pe viitor, desi ar fi bine cu mai multa lume, sau cu mai multa lume necuplata, ca sa nu ma simt prost ca trebuie sa intrerup doi oameni din imbratisari doar pentru a vorbi cu ei.

Niciun comentariu: