luni, 13 iulie 2009

Interviu cu un vampir


Astazi m-am uitat si eu la acest film. Aveam in plan sa ma uit la el de ceva vreme, insa pentru ca in ultimul timp incetase sa ma mai atraga asa cum o facuse atunci cand i-am vazut titlul, am tot amanat sa ma uit la el. Iar o data ce am facut-o, trebuie sa marturisesc ca am avut o surpriza foarte placuta.

Nu aveam prea mari asteptari de la el. Ma asteptam la un simplu film cu vampiri asemanatoare celorlalte filme sau cariti pe aceeasi tema, eventual cu niste influente horror, dar trebuie sa recunosc ca a fost mai mult decat atat. A fost un film ce pune niste probleme, ce ridica niste ideei. A fost un film ce te invata sa pretuiesti viata si a fost, cu siguranta, un film deosebit de frumos. Am varsat chiar si niste lacrimi la el, lucru care nu stiu cat este de important, caci daca inainte ma puteam uita chiar si la Braveheart fara ca o singura lacrima sa curga din ochii mei, in ultimul timp am inceput sa cam plang de fiecare data cand scenele sunt umpic triste.

Cu toate acestea, Interviu cu un vampir nu este un film vesel, iar soarta vampirului Luis este cu adevarat tragica. Condamnat sa ucida si sa-si regrete crimele pe vecie si condamnat, in acelasi timp, la singuratate o data cu pierderea Claudiei, nu poate sa te faca decat sa te gandesti la cat de trista este nemurirea, la cum viata poate fi o condamnare, inchisoare, atata timp cat aceasta nu are sfarsit.

Este un film pe care il recomand tuturor, chiar si celor ce nu sunt interesati de acest gen de filme caci, cum am spus, el este mai mult decat un film cu vampiri. Este un film care te invata sa pretuiesti prorpia ta viata asa cum este ea si sa nu-ti doresti nimic mai mult.

Niciun comentariu: