vineri, 3 iulie 2009

un vis ce va deveni realitate


Sunt fericita! Am in fata mea biletul care imi va asigura intrarea la concertul Nightwish de la Sibiu, din 18 iulie, si pot afirma ca sunt fericita. Imi doream de mult sa ajung sa vad (si sa aud) una din formatile mele preferat live si iata ca, in sfarsit, dorinta este pe cale sa mi se implineasca. Sper sa nu apara piedici in calea implinirii ei, iar mai mult... nu stiu ce sa zic. Abea astept sa ajung acolo. Pentru mine va fi al doilea concert la care iau parte si, daca ma gandesc cat de fain a fost primul, cu toate ca acea formatie nu se numara printre preferatele mele, desi imi placea, nici nu pot sa-mi imaginez cum va fi acest concert

Desigur, cand am spus al doilea m-am referit la al doilea concert rock. Nu am bagat in aceasta categorie concertele de muzica simfonica la care mergeam cel putin o data pe luna (si cred ca asa va fi si anul viitor) si nici macar concertele de jazz sau alta muzica mai soft, gen festivalul de la Garana sau Plai, eu fiind prezenta la cate o editie a amandoura. Toate acestea mi-au placut foarte mult si, avand in vedere ca rock-ul este genul meu preferat de muzica, un astfel de concert trebuie sa fie mult mai fain.

Am sa va dau si voua, in continuare, cateva melodi Nightwish de ascultat, in cazul in care va doriti acest lucru.

- aceasta este o melodie a formatiei in vechia ei formula

- si acum o melodie in noua formula, cea in care ii voi auzi eu

Niciun comentariu: