sâmbătă, 4 iulie 2009

un joculet inainte de plecare

Planuiam pentru astazi sa scriu ceva grandios. Bine, poate nu chiar grandios, probabil ca acest termen este umpic cam exagerat, insa ideea este ca planuiam sa vorbesc despre o tema putin mai controversata si care mi-ar cere foarte mult timp pentru a o detalia. Insa nu voi mai apuca. Sunt in toiul pregatirilor pentru plecarea la sat, asa ca ma vad nevoita sa aleg intre a vorbi despre o tema mai superficiala sau a nu vorbi de loc si a nu va spune nimic mai mult decat ca astazi voi pleca. Asa ca voi posta din nou un joculet dragut, care nu necesita prea mult efort, iar mai multe vor veni de maine incolo.

sunt o fata
as vrea sa-l cunosc pe Luca Turilli
pastrez multe lucruri nefolositoare
mi-as dori sa devin studenta la geografie
ma tem de examene sau de durere. Atat.
aud scaunul scartaind (da, am un scaun care scartaie)
imi pare rau pentru timpul pierdut
imi place sa scriu si sa citesc
nu sunt proasta
cant cand nu e nimeni acasa
niciodata n-am facut baie noaptea in mare, goala
rar ma uit la televizor
plang ca sa ma descarc
nu sunt multumita ca n-am apucat sa fac tot ce mi-as fi dorit
nu imi place atunci cand cineva se crede mai inteligent decat e
sunt confuza in fata unei alegeri
am nevoie de pace (sufleteasca)
ar trebui sa lupt cu mai multa putere si determinare

Niciun comentariu: